Flowbot en vliegvelden

Iets wat de komende jaren steeds populairder is geworden is vliegen. Steeds meer mensen pakken het vliegtuig om op vakantie te gaan. Vliegen is vaak de snelste manier om op je bestemming te komen. Ook maken veel zakenmensen gebruik van het vliegtuig op naar hun afspraken te gaan. In Nederland zijn er 5 verschillende vliegvelden. De grootste en bekendste in Schiphol. Vanaf hier wordt er gevlogen over de hele wereld. Vakantiegangers en zakenmensen hebben vaak veel vragen over het vliegen. Niet alle informatie hiervan is te vinden op de website van het vliegveld. Een flowbot zou goed kunnen helpen bij het beantwoorden van al deze vragen.

Wat is een flowbot?

Doormiddel van een flowbot kunnen de verschillende chats worden beantwoord. Er wordt menselijke service gecombineerd met automatisering om al deze vragen te kunnen beantwoorden. De flowbot verwijst klanten naar het juiste kanaal doormiddel van verschillende vragen. Als de flowbot zelf niet tot het juiste antwoord komt helpt één van de chatspecialisten van chatkracht. Zij kunnen doormiddel van het kenniscentrum de verschillende vragen beantwoorden. In het kenniscentrum staat alle informatie over het vliegveld. Op deze manier kunnen de vragen die op de chat worden gesteld worden beantwoord.

De toegevoegde waarde van een flowbot?

Door het integreren van de flowbot van chatkracht creëer je een sneller klantenservice, betere bereikbaarheid en hogere conversie. De flowbot neemt een deel van de klantenservice over. De klanten krijgen direct antwoord op hun vraag en hoeven niet te wachten op een e-mail of telefoontje. Ook is de flowbot altijd bereikbaar voor klanten hierdoor bevorder je de klanttevredenheid van klanten. Op deze manier wordt er gestreefd naar tijdwinst en ultiemeklanttevredenheid. De flowbot wordt volledig naar eigen wens ingericht. Op deze manier past de flowbot bij het geheel van de website. Heeft u interesse neemt gerust contact met ons op via de live chat op onze website.

Geef een reactie